بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

سردار در تشییع سردار

سه شنبه, ۷ بهمن ۱۳۹۳، ۰۹:۳۴ ق.ظ

خاک سپاری سردار سرافراز الله دادی
به روایت یکی از دوستان نزدیک و همکاران شهید


گفتند قراره سردار حاج قاسم سلیمانی بیاد برای تشییع پیکر شهید الله دادی!
گفتم او....
اینجا؟
تو این موقعیت
خیلی تعجب کردم ...

بالاخره سردار اومد فکر کردم تشیع میکنه میره
ولی نه ...
• وایساد نمازخوندن بعد خاکسپاری
اومد جلو قبر

• گفت میکروفن دادیم دستش شروع کرد زیارت عاشورا خوندن.....
جمله اول راکه خوند دیدم سرشو گذاشته رو تابوت خیلی گریه میکرد
بعد خودشو به زور کنترل کرد و تموم کرد
از جمعیت انبوهی که اومده بودن کسی نمیدونست کی داره زیارت عاشورا میخونه و جلو چه خبره ...

• زیارت تموم شد... کفشاشو درآورد با احترام خیلی زیادی وارد قبر شد

• گفتن یه عبا سیدحسن نصرالله قبلا هدیه کرده بوده به شهید الله دادی
گرفت پهن کرد توی قبر

• بعد یه پرچم دادن بهش گفتن از گنبد امام حسین بچه های سپاه قدس هدیه کردن برای این شهید ... گذاشت گوشه ی قبرش....

• بعد دیدم سردارقاسم سلیمانی یه پلاستیک از تو جیبش بیرون اورد ....
تربت بود گفت گذاشته بودم واسه خودم....
ریخت کف قبر....

گفتیم حالا میاد بالا...

• سردار گفت کفن رو بدین خودم میزارم تو قبر ...
کفن رو گذاشت بعد با یکی از طلبه های معروف شروع کرد تلقین خوندن ....
نیم ساعتی طول کشید....گفتیم حالا میاد بالا

• سنگ لحد رو هم گذاشت
اومدیم خاک بریزیم گفت خودم میریزم
شروع کرد با مشت خاک ریختن ....
کل قبر را با مشت پرُ کرد....

اومد بالا دیدیم دست کمر گرفته میگه: " یا حسین قربون اون لجظه ای که گفتی الان ان کسر ظهری.... منم حالا دیگه پشتم شکست...."
.
.
.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۱۱/۰۷
محمد جواد

نظرات  (۱)

۲۶ بهمن ۹۳ ، ۱۵:۵۶ رژیم لاغری
خیلی متن قشنگی بود....:(
روح شهدامون شاد
خدا این مرد و حفظش کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">