بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

آقای کرامت

سه شنبه, ۸ مهر ۱۳۹۳، ۱۱:۰۵ ب.ظ

یکی از خادمان اقا علی بن موسی الرضا تعریف میکرد: 
داشتم تو صحن انقلاب قدم می زدم، دیدم کنار پنجره فولاد خیلی شلوغه ... سریع خودم رو رسوندم به پنجره فولاد و دیدم امام رضا به اذن خدا یک دختر چهارساله که کور مادرزاد بود رو شفا داده.
با کمک پدرش و چند تا از خادمین دیگه دختر رو از لابلای جمعیت بیرون کشیدیم... 
داشتیم می رفتیم سمت اتاق شفایافتگان، که دیدم پدرِ دختر رو سمت پنجره فولاد کرد و با لهجه زیبای خودش با امام رضا صحبت می کرد....

اول فکرکردم داره تشکر می کنه
خوب گوش کردم دیدم داره به امام رضا میگه آقاجان دستت درد نکنه، ولی آقا اینا دو تا خواهر دوقلو هستند، حالا من این یکی رو می برم، جواب اون یکی رو چی بدم. و اشکاش همینطور داره می ریزه. اشک شوق شفای این دخترش و بغض برای اون یکی دخترش قاطی شده بود.

تو همین حال واحوال بود که رسیدیم اتاق شفایافتگان و ماجرا را ثبت کردیم و همراه این پدر و دختر راهی محل اقامت شون شدیم.
وقتی رسیدیم در هتل دیدیم اونجا هم شلوغه...
پرسیدیم چی شده؟
گفتند: امام رضا یه دختر چهارساله که کور مادرزاد بود رو شفا داده...

آقای کرم من کور دلم منرو هم شفا میدی جان جوادت

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۷/۰۸
محمد جواد

نظرات  (۵)

۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۰:۱۳ دیـــــوونه کـربلا

این روزها چه روزهای باعظمتی است،
موسی به طور می رود،
فاطمه(س) به خانه علی(ع)،
ابراهیم با اسماعیل به قربانگاه،
محمد(ص) با علی(ع) به غدیر،
و حســــــــــــین(ع) با تمام هستیش به کربلا...


التماس دعا

۱۲ مهر ۹۳ ، ۱۷:۴۴ یک خبرنگار
" بارالها ،

غروب امروز (عرفه) را با غروبِ گناهانمان یکی گردان " ...

۱۵ مهر ۹۳ ، ۱۷:۱۹ دیـــــوونه کـربلا
این حدیث خیلی زیباست خوندنشو تا آخر از دست ندید...


خدایا من مشتاق تو ام
از خود پرسیده اید که رسم عاشقی، بین بنده عاشق و معبود معشوق چیه؟گوش بده تا بگم:



أوحی الله إلی داود: یا داود! من أحب حبیبا صدّق قوله * و من رضی بحبیب رضی فعله * و من وثق بحبیب اعتمد علیه * و من اشتاق إلی حبیب جدّ فی السیر إلیه * یا داود! ذکری للذاکرین * و جنّتی للمطعین * و حبّی للمشتاقین * و أنا خاصّ المحبین.

ترجمه:

خداوند متعال به داود وحی فرمود:
ای داود! هر کس که دوست داشته باشد حبیبی(حبیب دوستی که خیلی به تو نزدیک است و صمیمی) را حرف او را تصدیق می کند *

و هرکه راضی باشد به حبیب بودن حبیبش(او را بعنوان حبیب انتخاب کرده باشد) به فعل و رفتار او هم راضیست *

هرکه مورد اعتماد بداند حبیبش را (در همه امور) به حبیبش اعتماد می کند *

و هر که مشتاق رسیدن به حبیبش باشد در رسیدن به او جدیت به خرج میدهد.

* ای داود یاد من برای یاد کننده های من(یادم را به آنها اختصاص می دهم) *
و بهشت برای کسانی که مطیع من هستند *
و محبت من برای مشتاقان من *
و منم که تعیین می کنم چه کسی محب من باشد.
{کلمة الله/57}


http://www.shiaupload.ir/images/78385061696919225183.gif


دلم گرم خداوند است
چه بخشنده خدای عاشقی دارم
که میخواند مرا با آنکه میداند گنهکارم!
دلم گرم است میدانم بدون لطف او تنهای تنهایم..



سلام علیکم
و خدا قوت به شما
بابت تأخیر طولانی واقعا عذر میخوام..
خوشحال میشم بازم به وبلاگ بنده حقیر تشریف بیارید...
منتظر حضور گرم و صمیانه..و نظر شمادوست عزیز هستم

ایشالا حاجت روا و عاقبت به خیر بشین....


یا علی همیشه با علی
۱۶ مهر ۹۳ ، ۰۰:۴۷ وخدایی که دراین نزدیکیست ..!
قربون کرمت برم امام رضا....

































فداتون حضرت آقا با این همه کرامت....

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">