بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

گفت بیا

يكشنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۳، ۰۸:۳۳ ب.ظ


گفتم از زشتی گفتارِ بدم ، گفت : “بیا”

از سیه کاری رفتار بدم ، گفت : “بیا”


گفتم از غفلت دل ، از هوسم ، از نفسم

صاحب آن همه کردارِ بدم ، گفت : “بیا”


گفتم از سرکشیم ، سینه سپر ، داد زدم

نیستم خسته دل از کار بدم ، گفت : “بیا”


گفتم از دوست گریزانم و در خود غرقم

دائما در پی پندار بدم ، گفت : “بیا”


گفتم از گوهر ذکر تو ندارم بهره

غوطه ور مانده در افکار بدم ، گفت : “بیا”

دلم میخواد  بشینم و یه دل سیر  گریه کنم
 خدایا شنیدم یه لات اومده  مکه و شروع کرده بود به درد ودل گفته بود خدا جون ما وقتی میخوایم نخود لوبیا بخریم با آشغالاش میخریم حالا منم آشغال این بنده های خوبتم من رو قبول میکنی؟؟؟؟
خدایا الان منم میگم که همون آشغال بین نخود لوبیام قبولم میکنی؟؟


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۳
محمد جواد

نظرات  (۱)

ما همون آشغال هم نیستیم(آیکون گریه)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">