بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

تا حالا لیمو شیرین خوردی؟؟؟؟

پنجشنبه, ۲۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۶:۰۰ ب.ظ

یه روز آقای قرائتی داشت صحبت میکرد که این مثال خیلی زیبا رو زد که شرح حال خیلی هاست!!!

بعضی کارها مثل لیمو شیرین هستند اولش شیرینه

اما بعد از گذشت مدت کوتاهی تلخ میشه

درست مثل گناه اولش باعث شادی و لذت

اما تا آخر عمرت باید جواب اون گناهت رو بدهی...


حالا منم از شما دوستان خوب تقاضا دارم برای من گنهکار خیلی دعا کنید.
دعا کنید خدا ازم بگذره
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۲۰
محمد جواد

نظرات  (۲)

مرسی وبتودوس دارم من دعامیکنم برات توهم برام دعاکن مخصوصاکه الان مشکل بزرگی دارم.ممنون
مرسی وبتودوس دارم من دعامیکنم برات توهم برام دعاکن مخصوصاکه الان مشکل بزرگی دارم.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">