بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

طرح مفتی برجسته وهابی برای نبش قبر پیامبر

سه شنبه, ۱۱ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۲۹ ب.ظ

روزنامه «ایندیپندنت» گزارش داده است که «علی بن عبدالعزیز الشبل» طرحی را برای تخریب کامل مسجد النبی و نبش قبر پیامبر اسلام، به مقامات سعودی ارائه کرده است.

به گزارش فارس، روزنامه «ایندیپندنت» روز دوشنبه گزارش داد که این طرح بخشی از سند پیشنهادی است که «علی بن عبدالعزیز الشبل» مفتی برجسته وهابی و استاد دانشگاه «محمد بن سعود» در اختیار متولی‌های مسجد النبی ارائه کرده کرده است.

این سند ۶۱ صفحه‌ای که دکتر «عرفان العلوی» از اساتید عربستانی از آن پرده برداشته است، به ریاض توصیه کرده است که مسجد النبی تخریب شده و پیکر پیامبر پس از نبش قبر، به قبرستان بقیع منتقل شده و به صورت گمنام دفن شود. به نوشته «ایندیپندنت»، البته هنوز هیچ نشانه‌ای مبنی بر اینکه عربستان این پیشنهاد را پذیرفته و قصد اجرا آن را دارد، وجود ندارد. روزنامه ایندیپندنت نتوانسته است در این رابطه با مقامات عربستانی در سفارت این کشور در لندن، گفت‌وگو کند.

این گزارش تصریح کرده است که با توجه به اهمیت فوق‌العاده‌‌ای که این مسئله هم برای شیعیان و هم اهل سنت دارد، هرگونه اقدامی برای تخریب مسجد النبی می‌تواند با خشم شدید مسلمانان مواجه شود.

لینک کامل خبر اینهطرح مفتی برجسته وهابی برای نبش قبر پیامبر.

اما نکته اصلی اینه مفتیه دیگه گاهی دلش میخواد حرف مفت بزنه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۶/۱۱
محمد جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">