بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

ماه بندگی مبارک باد

سه شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۳، ۰۱:۵۲ ق.ظ

سلام
 فرا رسیدن ماه بندگی و بخشش مبارک باد.
خیلی از بزرگان وعلماء در پ
گفته هاشون بارها وبارها به تذکر به شاگردان و دوستانشون عنوان کردن که آماده باشید.
آماده برای چی؟؟؟؟
سوال خوبیه آماده برای چی؟
آماده برای قیام مهدی موعود.
آماده شدن برای رسیدن به کمال.
آماده شدن برای یاری کردن خودمان.
اما در چه صورتی میتونیم به این آمادگی برسیم؟
در صورتی که بنده باشیم نه آزاد
در صورتی که خودمون رو بشناسیم و در این اوقات خوبی که داریم راه بندگی  رو پیش بگیریم
در صورتی که خدارو حاضر و ناظر بر اعمالمون ببینیم
در صورتی که .....
شما بگید در چه صورتی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
دوستان خوب کافیه به غربت و مظلومیت مهدی فاطمه چند دقیقه فکر کنید اون وقته که اشک چشماتون جاری و دلهاتون آماده میشه که برای یاریش یه بسم الله بگید
نکنه مهدی زهرا بیادو ما همچنان در خواب باشیم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۴/۱۰
محمد جواد

نظرات  (۱۴)

۱۰ تیر ۹۳ ، ۰۱:۵۷ محمدرضا فلاح
ﺣﻀﺮﺕ ﺯﻫﺮﺍ(ﺱ):
ﻫﺮﮐﺲ ﻋﺒﺎﺩﺗﻬﺎﻱ ﺧﺎﻟﺼﺎﻧﻪ ﺧﻮﺩﺭﺍﺑﺴﻮﻱ ﺧﺪﺍﻓﺮﺳﺘﺪ،ﺧﺪﺍﻭﻧﺪﺑﺰﺭﮒ ﺑﺮﺗﺮﻳﻦ ﻣﺼﻠﺤﺖ ﺍﻭ ﺭﺍﺑﺴﻮﻱ ﺍﻭﻓﺮﻭﺧﻮﺍﻫﺪﻓﺮﺳﺘﺎﺩ.
(ﺑﺤﺎﺭﺝ
70
249)
!
ﺑﺎﻭﺭﮐﻨﻴﻢ!
۱۱ تیر ۹۳ ، ۰۰:۳۴ ندای الرحیل
سلام

 

پری شب خیلی ذهنم مشغول بود

که امام زمان عج

با اینهمه غربت چگونه می تونه با اینهمه گرگ و شغال درنده در بیفته!

حقیقتا چقدر باید خون دل بخوره

اصلا" راهی برای اصلاح جهان وجود داره؟

جامعۀ ما که رنگ و بویی از دین داره اینهمه آلوده به  هزاررنگه

تا چه رسد به جوامعی که اصلا" حاضر به شنیدن اسم اسلام هم نیستن

فکرم درگیر بود

قرآن رو باز کردم که:

 اولین آیه ای که به چشمم خورد این آیه بود:

 

فلما جاء أمرنا جعلنا عالیها سافلها وأمطرنا علیها حجارة من سجیل منضود 82 مسومة عند ربک
وما هی من الظالمین ببعید 83

۱۱ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۰ یا مهدی(عج)
سلام علیکم
نماز و روزه هاتون قبول باشه
در سحر های این ماه عزیز ما رو هم دعا بفرمایید

یا علی
التماس دعا
۱۲ تیر ۹۳ ، ۰۵:۵۱ یا مهدی(عج)
دوست شهیدت کیه؟؟!!

سلام علیکم. نماز و روزه هاتون قبول باشه. ان شاء الله قصد دارم در حد توانایی و با کمک خدا و خود شهیدان عزیز بخش هایی از زندگینامه های این بزرگواران رو که اغلب از کتاب هایی که در مورد این شهیدان نوشته شده جمع آوری کردم رو طی چندین پست برای هر شهید در وبلاگم براتون قرار بدم. در صورت تمایل ما رو همراهی و دنبال کنید.

شهید اول/شهید ابراهیم هادی


یا علی

التماس دعا
۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۵ گـــــــلاره
مـــــــاه رمضـــــان بر تمامی مسلمانانی که در این ماه از وزن جسمی،غرور روانی و خود حق پندارشان کم می شود و بر مدارا گری و انصاف و آزادگی شان افزوده می شود،مبارکـــــ بـــــاد..........
التماس دعـــــــــا

سلام

نماز و روزه هاتون قبول...

بروزم، فقط:

ورود با چادر ممنوع است!!!

۱۲ تیر ۹۳ ، ۱۹:۰۸ دیوونه کربلا
روزی در بــــــــرگه تــــــــقویم خواهــــــــند نوشــــتـ : تعطــــــیل رســمی ـ روز ظهور حضرت ولی عصر...............................
خسته و بیقرارم به انتظار رویت ستاره میشمارم
دلم شده هوایی فرشته خدایی شنیده ام عزیز عاشق کربلایی
یا بن الحســـــــــــــن روح فداک
شَهرُ رَمَضانَ شَهرُ اللّه عَز َّوَ جَلَّ وَ هُوَ شَهرٌ یُضاعِفُ اللّه‏ُ فیهِ الحَسَناتِ وَ یَمحو فیهِ السَّیِّئاتِ وَ هُوَ شَهرُ البَرَکَةِ؛
ماه رمضان، ماه خداست و آن ماهى است که خداوند در آن حسنات را مى‏افزاید و گناهان را پاک مى‏کند و آن ماه برکت است.

---------------------------------------------------------------------
سلام ، طاعات قبول  / خدا قــــوت ...
با مطلبی بروزم ،،، منتظر حضور و نظرات خوبتون هستم .... حتما تشریف بیارید.
[گل]

چه شود ای گل نرگس با تو دیدار تو کنم

 

 جان و اهل هستی ام بر تو گرفتار کنم

 

 روزه هجر تو از پای بینداخت مرا

 

  کی شود با رطب وصل تو افطار کنم

۱۳ تیر ۹۳ ، ۲۳:۵۴ دیوونه کربلا
شاید تا به حال این سوال براتون زیاد پیش آمده که جمعه روز زوجه
یا فرده؟
جواب حقیقی این پرسش این است :
جمعه نه فرده نه زوجه
بلکه ترکیب فرد و زوجه
یعنی روز "فر جه"
اللهم عجل لولیک الفرج
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۱:۳۶ فانوس جزیره
سلام علیکم
دعوتید به دیدن رایگان فیلم
اینجا شهر دیگریست

راجع به غربت دو روز آخر زندگی امیر المومنین علی (علیه السلام)

به کارگردانی: احمدرضا گرشاسبی
با حضور عوامل فیلم و اهل قلم

اطلاع بیشتر:
azf06.blog.ir

بزرگوار می توانید با دوستان و خانواده خود تشریف بیاورید.
لطفا رسانه باشید و به دوستانتان اطلاع دهید
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۱۷ علی رضایی
بسیار زیبا
۱۶ تیر ۹۳ ، ۱۱:۴۲ دیوونه کربلا
شیطان می گوید:1. کسی که اذان را بشنود و به نماز نرود پدر من است
2. کسی که اسراف می کند برادر من است
3. کسی که پیش از امام به رکوع وکسی که بدون بسم الله شروع به نان خوردن می کند اولاد من است
4. کسی که این گفتار من را به کسی می گوید دشمن من است وکسى که نمیگوید دوست من است.

آیا می دانید که اگر شما در حال حمل قرآن باشید ، شیطان دچار درد شدید در سر میشود و باز کردن قرآن ، شیطان را تجزیه می کند و با خواندن قرآن ، به حالت غش فرو میرود. و خواندن قرآن باعث در اغما رفتنش میشود؟؟و آیا شما می دانید که هنگامی که می خواهید این پیام را به دیگران ارسال کنید. شیطان سعی خواهد کرد تا شما را منصرف کند؟؟؟

به فکر نمازت باش مثل شارژ موبایلت! با صدای اذان بلند شو مثل صدای موبایلت! از انگشات واسه اذکار استفاده کن مثل صفحه کلید موبایلت! قرآن رو همیشه بخون مثل پیامهای موبایلت! خدایی ما کجاییم کپی کنید ببینیم چی میشه, آروم بگو (خدایا من عاشق توام و به تو نیاز دارم.به قلب من بیا.)اینو واسه أدد لیست هات بفرست و خدارو به یادشون بیار تاامشب یه معجزه
ببینی.چون بوسیله تو و این پیام هزاران نفر به یاد خدا می افتن
۱۶ تیر ۹۳ ، ۲۰:۲۶ گـــــــلاره

http://axgig.com/images/42990545099677342674.jpg
پاسخ:
زیبا بود ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">