بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

قابل توجه بعضی ها

شنبه, ۳۱ خرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۱۲ ب.ظ


این مطلب رو در وب یکی از دوستان دیدم


جالبه به درد میخوره اگه من باب تذکر بهش نگاه کنیم

نظر یادت نره ها

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۱
محمد جواد

نظرات  (۱۱)

سلاااااااااااااااااااام!!
من تشیف فرما شدم!!!خخخخ
پاسخ:
خوش آمدید
۰۱ تیر ۹۳ ، ۱۲:۳۵ سفیر سکوت
شعیه به بین الحرمین حساس است
بروزم
۰۲ تیر ۹۳ ، ۱۷:۲۸ پلاک شکسته
سلام اخوی
بعد مدتی غیبت بایه مطلب جدید به روزیم
سربزنید
یاعلی
۰۳ تیر ۹۳ ، ۰۰:۰۹ دیوونه کربلا
سلام علیکم بزرگوار.
خدا قوتــــ


بــه روزمـــ
اگــه فک میکنــی دل و جــرأت دیدنشـو داری بیـا...

نظـر یـادتون نره..[گل]

متشکـر

سلام با مطلب" کشتی نوح " به روزم
منتظرتون هستم
کلیپ جدید حامد زمانی درباره داعش رو ببینید.
سلام
با پستی خطاب به داعش جنایت کار بروز هستم
ومنتظر حضورتون..
حلول ماه مبارک رمضان ، بهار قرآن ، ماه عبادتهای عاشقانه

نیایشهای عارفانه و بندگی خالصانه را به شما تبریک عرض میکنم ...

التماس دعا
۱۳ تیر ۹۳ ، ۱۱:۵۲ گـــــــلاره
خبردار شدیم که اعضای گروه تروریستی داعش اخیرا با تراشیدن موی سر و ریش خود تلاش کرده اند با استفاده از لباسهای زنانه از میدان نبرد فرار کنند،اما توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده اند.

خبر کامل+تصاویر در وبلاگ
۱۵ تیر ۹۳ ، ۱۹:۲۰ علی رضایی
سلام . دوست داریم در مطالب جالب برای بروز شدن وبلاگ پایگاه ما را یاری نمائید. (ملایر)
سلام.
مدعی بودن تا در میدان بودن ...
لبنان و غزه خط مقدم جبهه اسلام و کفر است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">