بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

مهدی جان1

جمعه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۳، ۰۸:۱۶ ب.ظ


مهدی جان


لبخند تو را چند صباحیاست ندیدم.....

یک بار دگر خانه ات آباد ...بگو سیب....


چه دلنشینه که با امام زمان اینجور حرف بزنی صمیمی و عاشقانه

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۳۰
محمد جواد

نظرات  (۴)

سلام به دوست عزیزم مجمذد عزیز
محمدجان من گفتم سیب صلوات هم فرستادم
نوشته قشنگیه من چه جوری بذارم  کما اینکه من مطلب هام مثل شما پر محتوا نیست
پاسخ:
سلام
ممنون از نظر لطفتون.
۳۱ خرداد ۹۳ ، ۱۰:۵۳ ۩۞۩ آفتاب ۩۞۩
کمی عقل سلیم، اندکی اغماض و قدری خوش اخلاقی داشته باشید

آنوقت خواهید دید در این دنیا چقد آسوده و خوشبخت خواهید بود
پاسخ:
سلام
این موضوع همیشه صحت داره؟؟؟؟؟؟؟
برای من که نداشته!!!!!!!!
اما امیدوارم برای شما و دیگران اینطور باشه
دارم بهای انسان بودنم را میدهم!

بهایی ازجنس غم وغصه.

بهایی که شاید تا آخرعمر گردنم باشد وتا آخر عمر زیر ان له شوم...!

چه سنگین است بهای تنهایی...!

اما مهدی خواهد آمد

و جهان گلستان خواهد شد
۰۸ تیر ۹۳ ، ۱۲:۰۴ گـــــــلاره
مـــــــاه رمضـــــان بر تمامی مسلمانانی که در این ماه از وزن جسمی،غرور روانی و خود حق پندارشان کم می شود و بر مدارا گری و انصاف و آزادگی شان افزوده می شود،مبارکـــــ بـــــاد..........
التماس دعـــــــــا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">