بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

باز قرآن را برای فریب مردم بر سر نیزه کردند

يكشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۰۰ ب.ظ

ترفند داعشی­‌ها برای فریب مردم

خبرگزاری تسنیم: سران داعش برای فریب مردم به نیروهای خود دستور داده ­اند هنگام ورود به شهرها به ویژه بغداد، تصاویر مراجع بزرگ از جمله آیت الله سیستانی را در دست بگیرند.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۳/۲۵
محمد جواد

نظرات  (۳)

به نام حق
سلام علیکم:
ممنون از حضور شما و نظرات شما
با مطلبی در مورد خشم و سوالی در این باره به روزیم.
اللهم صل علی محمد و ال محمد و عجل فرجهم
یا علی
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۰۴ بهنام عبدالهی
سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
۲۵ خرداد ۹۳ ، ۱۷:۳۰ متین غلامی
چرته؛ همچین چیزی اصن وجود نداره
راس میگی عکس بزار...
در ضمن تو عراقی هستی؟؟ اگه نیستی چرا سنگ مردم عراقو به سینه میزنی؟؟ اگه دوستدار صلح و آرامش برای همه ای چرا جنایاتی که در سوریه اتفاق می افتن رو پخش نمی کنی؟؟
نطرمو حذف کنی به حرفام مر تایید زدی
پاسخ:
من افتخارم اینه که ایرانی هستم و به خاطر غیرت ایرانیمه که سنگ برادران عراقی رو به سینه میزنم
آخه ما ایرانی ها در هیچ کجای دنیا ظلم رو نمیپذیریم.
و با این حرفت متوجه شدم که خودت شاید ایرانی نباشی چون تابع ظلم ظالم هستی.

و در خصوص جنایته در سوریه هم کافیه یه  بار تمام مطالب قدیمی رو بخونی تا بفهمی

و جان خودت دیگه ینجا اراجیف نگو و از داعش حمایت نکن تو در تمام نوشته هات از اونا طرفداری کردی و اومدی اینجا نظر بزاری تا مخاطبان این وب رو دچار تردید کنی.
خواهشا خودت رو خسته نکن چون نه تنها مخاطبان این وب بلکه تمامی ایرانی های با غیرت و شرف دیگه حقه های شما رو فهمیدن و گولتون رو نمیخورن.

اول فکر کردم فقط مثل کپک رفتار میکنی و سرت رو کردی زیر برف اما الان فهمیدم خیلی از این چیزا جلو تری

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">