بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه
خبرگزاری فارس: عملکرد تیم جلیلی در مذاکرات هسته‌ای قهرمانانه بود نه دیگران

عملکرد تیم جلیلی در مذاکرات هسته‌ای قهرمانانه بود نه دیگران

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با انتقاد از عملکرد تیم فعلی مذاکرده کننده هسته‌ای، گفت: اگر بخواهیم عنوان قهرمانی به کسی بدهیم باید به تیم آقای جلیلی بدهیم نه دیگران.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، فریدون عباسی رئیس سابق سازمان انرژی اتمی در گردهمایی بزرگ منتقدین توافق ژنو که با عنوان «دلواپسیم» در محل لانه جاسوسی سابق آمریکا در تهران برگزار شد، طی سخنانی با اشاره به خاصیت انرژی هسته‌ای به عنوان یک پیشرفت علمی جامع برای هرکشوری گفت: شرایط جنگ جهانی باعث شد که این تکنولوژی در ابتدا به عنوان تجربه‌ای مهار نشده ایجاد و پس از آن به صورت علمی در قالب رآکتور مورد توجه کشورها قرار گیرد.

وی ادامه داد: راکتور هسته‌ای یک دستاورد کوچک شده تمام تکنولوژی‌هاست و سطح ایمنی کشور را بالا می‌برد.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی با طرح این سئوال که چرا پرونده ما به شورای امنیت سازمان ملل رفت، گفت: غرب دید که کشور ما در حال پیشرفت است و در واقع ما داشتیم کارآمدی نظام را نشان می‌دادیم و راه صدور انقلاب نیز همین بود.

عباسی بهانه تراشی‌های آژانس مبنی بر انحراف ایران از ان‌پی‌تی را دستمایه ساختن پرونده برای ایران خواند و افزود: آمانو تمام این موارد را در گزارش شماره 65 خود در سال 2014 بعنوان انحراف ایران از ان‌پی‌تی‌ ارائه داده است.

وی تصریح کرد: ما زمانیکه آژانس مدعی انحراف ایران از ان‌پی‌تی‌ شد گفتیم که مدارک این مسئله را ارائه کنید ولی آنها گفتند مدرک ارائه نمی‌کنیم و شما باید این مسئله را قبول کرده و مدارک را به ما بدهید.

عباسی اضافه کرد: اما تیم مذاکره کننده به خوبی و قهرمانانه در مقابل این خواسته مقاومت کرد و اگر بخواهیم عنوان قهرمانی به کسی بدهیم باید به تیم آقای جلیلی بدهیم نه دیگران.

رئیس سابق سازمان انرژی اتمی ادامه داد: من علاقه‌ای به ساختن قهرمان کاغذی ندارم ولی در دوره گذشته تمام منافع کشور در نظر گرفته شد و حاضر نشدند چیزی خلاف منافع کشور را بپذیرند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۱۴
محمد جواد

نظرات  (۱)

۳۰ مرداد ۹۳ ، ۰۲:۰۳ محسن حسین نیا
مطلب جالبی بود..
این مطلب شما رو لینک کردم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">