بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

بازم اظهار فضلی جدید

دوشنبه, ۸ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۱۲:۳۰ ق.ظ

 

 
 
انتظار بنزین 1500 تومانی داشتیم
 
 

 عبدالرضا ثروتی، یکی از اعضا کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با «فردا» ضمن تاکید بر جزئی دانستن افزایش قیمت بنزین گفت: ما انتظارمان این بود که حداقل قیمت بنزین لیتری 1500تومان شود. در حالیکه دولت نرخ 700 و 1000 تومان را اعلام کرده است. به نظر کارشناسان و مسئولان نیز‌این افزایش قیمت مناسب است و مردم توان پرداخت آن را خواهند داشت.


وی افزود: این میزان افزایش قیمت بسیار جزئی است و چندان تاثیری گذاری بر قیمت کالاها و تورم نخواهد داشت زیرا گازوئیل در قیمت بار و حمل و نقل کالا موثر است و قیمت بنزین چندان اثرگذار نیست. هم اکنون در کشورهای همسایه مانند ترکیه بنزین لیتری 7 هزار تومان به دست مصرف کننده می رسد لیتری هزار تومان عدد چندان چشم گیری نیست و در تورم و افزایش قیمت کالا و حمل بار  تاثیری نخواهد داشت.

 

این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: به نظر من دولت این توانایی را داشت که قیمت بنزین را بیشتر از این یعنی تا 1500 و یا حتی  دو هزار تومان بالا ببرد یعنی به اعتقاد ما  قیمت بنزین سهمیه‌ای 1000 و آزاد 1500 تومان باید اعلام می شد تا بتواند برای بالا بردن قیمت بنزین در  فازهای بعدی هدفمندی یارانه بتواند تا مرحله 6 یا هفت هزار تومان افزایش قیمت داشته باشد و مشکلی برای دولت ایجاد نکند. در حال حاضر 7 هزار تومان نرخ فوب خلیج فارس است که به نظر می رسد قیمت خوب و مناسبی نیز می باشد.

یکی نیست بگه مرد حسابی به نظر خودت مردم قادر به خرید بنزین 2000 تومانی هستن.

کدوم کارشناسی گفته مردم میتونن همچین بنزینی بخرن به من نشونش بده تا یه مذاکره ای با هم بکنیم.

بعدشم شما که میگی تو ترکیه بنزین 7000هزار تومانی میدن تحویل مردم

 اولا اونجا درآمد بالاست

 ثانیا ماشینای که وارد ترکیه میشه رو در نظر بگیر اونا ماشینای دارن که هر صد کیلومتر3یا4 لیتر میسوزونن و قیمت ماشیناشونم از پراید که داره صدی7 میسوزونه خیلی کمتره آره داداش اینجوریاس.

بعدشم تو خودت حقوق و مزایات ماهی 4 الی 4میلیون و نیم میشه خبر از اونای که 700تا 800 میگیرن نداری.

آره دادا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۲/۰۸
محمد جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">