بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

مادرم دوستت دارم

شنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۳، ۱۰:۳۷ ب.ظ

هر چی فکر کردم برای مادرم چی بنویسم اما هیچ جمله ای پیدا نکردم تا خوبیهاش رو جبران کنه و دیدم که تمامی کلمات در مقابل مادرم حقیرند.

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۳۰
محمد جواد

نظرات  (۲)

۳۰ فروردين ۹۳ ، ۲۲:۵۱ سید محمد امین سیدزاده
تو 10 سالگی : ” مامان ، بابا عاشقتونم”

تو 15 سالگی : ” ولم کنین ”

تو 20 سالگی : ” مامان و بابا همیشه میرن رو اعصابم”

تو 25 سالگی : ” باید از این خونه بزنم بیرون”

تو 30 سالگی : ” حق با شما بود”

تو 35 سالگی : “میخوام برم خونه پدر و مادرم ”

تو 40 سالگی : ” نمیخوام پدر و مادرم رو از دست بدم”

تو هفتاد سالگی : ” من حاضرم همه زندگیم رو بدم تا پدر و مادرم الان اینجا باشن …!

بیاید ازهمین حالا قدر پدرو مادرامونو بدونیم…

از اعماق وجودم اعتقاد دارم که هر روز، روز توست …
پاسخ:
سلام
ممنون ،حقیقت محض که میگن اینه ها.
من یه بار به حرف پدرم گوش ندادم الان دارم بد جور چوب میخورم.
خدا کنه همه بفهمیم که کسی مثل پدر و مادر خیر صلاحمون رو نمیخوان 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">