بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

درد ودل

جمعه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۱۳ ب.ظ
سلام
امروز میخوام باهاتون درد دل کنم 
درد دل که خوبه چیزی فرا تر از اون.
جامعه ما یه جامعه اسلامی هستش که خوب یا بد همه سعی میکنن در حدی به اسلام پایبند باشن.
اما در گوشه و کنار شهرهامون گاها چیزهای میبینیم که زیبنده یه کشور اروپای نیست چه برسه به یک کشور اسلامی.
فقر ،نامردی،تجاوز،بی وفای،تن فروشی،دزدی و خیلی چیزهای دیگه!!!!!
و هر وقت من و شما این مسائل رو می بینیم رومون رو برمیگردونیم و میگیم خدا لعنتش کنه.
دوستان تا حالا دقت کردید خیلی از این گناها مخصوص دزدی، و تن فروشی من و شما هم درش مسولیم.
آره مسولیم و گناهش فردای قیامت به گردن من و شما هست.
تا حالا نشده بشنوید طرف به خاطر فقر رفته دزدی یا فلان دختر به خاطر فقر بیش از حد آبروش رو فروخت تا شکم مادر و برادرای کوچیکش رو سیر کنه

من یه بار منبر داشتم  رو منبر گفتم کسانی که هر سال میرید کربلا اما کنار خونه هاتون یه فقیر هست که تا سر کوچه هم نمیتونه بره این زیارت  فقط کالبدی از عشق به حسین فاطمه است و بس.
 و در حقیقت عشقی وجود نداره اگر بود به چیزهای که مولا فرموده عمل میکردید.
 بعد جلسه خیلی ها اومدن اعتراض  که حاج آقا اونم بره کار کنه فقیر نمونه یا اون دختر خانم اختیار داره که گناه نکنه مگر آدم به خاطر فقر هم گناه میکنه.
دوستان نمیدونم تا حالا چقدر طعم فقر و چشیدید اما آدم به خاطر فقر هر کاری میکنه وقتی میبینه که مادرش چند روزیه غذا نخورده یا برادر و خواهرش دارن گریه میکنن.
یادمون باشه ما مسلمانیم و مسلمان در مورد جامعش بیشتر از هر کسی دیگه مسوله 

شاید در ماه 10 هزار تومان برای من و شما هیچ باشه اما برای یه دختر جوان حفظ آبروشه.

بچه های یه مسجد رو میشناختم که هر کدومشون 16 یا 17 سال بیشتر سن نداشتن اما درکشون بالا بود  پول توجیبیشون رو جمع میکردن آخر ماه میزاشتن رو هم به چند خانواده فقیر کمک میکردن.

دوستان مواظب باشید فردا به خاطر بستن چشمهامون محاکمه نشیم.


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۹
محمد جواد

نظرات  (۷)

سلام.
با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

التماس دعای فراوان

یا علی مدد
پاسخ:
داداش قبلا اومد خوندم
مطلب به جایی بود! به وصله نعلین مولا علی قسم اگر همه مردم خمس و زکات خودشون رو پرداخت میکردن گرسنه ای روی زمین نمیماند!
پاسخ:
سلام
بله همین طوره
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است
سلام و درود 
خدا قوت.
ممنون از حرفای به حق و خوبتون.
خیلی تکان دهنده بود ای کاش مردم بفهمند و درک کنند.
راستی خیلی میپسندم که شما از فقرهای فرهنگی و اجتماعی بگین تا سیاست.
مااحتیاج به این حرفا و راهنمایی ها داریم تامشکلات سیاسی پیرامون.
** **** ***** **** ******* * **** ****** ** ******* ** ****
سلام خدا قوت
من هر چه قد نظر میذارم ثبت نمیشه!!!

سلام

مطلبتون خیلی تکان دهنده بود. من یه کار تحقیقاتی تو کیته امداد دارم شاید تا حدودی این حرفایی که گفتید رو درک میکنم.

و ای کاش که خدا تو اون دنیا ما رو به خاطر این مسئله زیاد بازخواست نکنه

التماس دعا

پاسخ:
سلام
من این پست رو به این خاطر گذاشتم تا یادمون باشه ما به کمک نیاز داریم نه اون بندگان خدا.
خدا فردای قیامت از اون های که میتونستن کمک کنن و نکردن بازخواست میکنه نه از کسانی که قدرتی نداشتند
نماهنگ فاطمه ام ابیها با نوای مطیعی
http://fa.nasrtv.com/modules/video/singlefile.php?lid=5131
سلام..مطلب کاملا به جایی بود..و البته نثر بسیار دلنشینی هم داره.متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">