بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

معنای اعتدال و امید

پنجشنبه, ۲۸ فروردين ۱۳۹۳، ۱۲:۲۱ ب.ظ
اعتدال یعنی این یعنی هر چی من میگیم

برهم زدن جشن هسته ای بعد از دیدار با هاشمی


دو تن از برهم‌زنندگان سخنرانی دکتر جلیلی و دکتر فریدون عباسی در مراسم جشن هسته‌ای، با حضور در دفتر هاشمی، با وی دیدار کرده و حتی در حضور وی سخنرانی کرده‌اند!

به گزارش سرویس گیشه جام نیوز، اخیرا مراسم جشن هسته‌ای در دانشگاه امیرکبیر و با استقبال دانشجویان برگزار شد که ضمن آن سعید جلیلی، فریدون عباسی و پدر شهید احمدی روشن سخنرانی کردند. با این حال چند نفر از پادوهای میدانی فتنه‌گرا، سعی کردند با جنجال و عربده‌کشیدن، نظم مراسم را به هم بزنند.

 

«امیرحسین-ع» و «وحید-د» دو تن از برهم‌زنندگان مراسم جشن هسته‌ای بودند و عجیب اینکه پیش از این در دفتر هاشمی با وی ملاقات داشته و در حضور وی سخنرانی هم کرده‌اند.

 

ارتباط این اغتشاشگران با برخی اعضای دفتر هاشمی در حالی است که جریان رسانه‌ای و سیاسی مظلوم‌نما، در موارد مشابه خواستار تشکیل کمیته تحقیق و پیگیری قضایی عاملان به هم زدن اجتماعات قانونی و معرفی عوامل پشت پرده می‌شوند.


دوستان این همون معنای آزادی بیان در دولت حاج فریدونه ها




دوستان در ادامه مطلب عکسهای کامل جلسه و توضیحی مختصر هست خواستد بخونید جالبه

در این مراسم دانشجویان در حالی که پلاکارد و نوشته هایی با مضامینی همچون رهبرا من مصطفی دیگرم فرمان بده، مسئولان باید درباره دستاوردهای هسته ای تعصب داشته باشند،  خون احمدی روشن اکسید شدنی نیست، از حق خود کوتاه نمی آییم، صنعت هسته ای نباید با غنی سازی سمبلیک جایگزین گردد با رویش ناگزیر جوانه چه می کنید و نیز در دست داشتن پرچم ایران و پرچم حزب الله لبنان و نیز تصاویر شهدای هسته ای شعارهایی سر میدادند و برخی نیز سرود یار دبستانی من را همصدا فریادمی زدند.
 
با ورود جلیلی به سالن مراسم، تعدادی از دانشجویان فریاد صل علی محمد یاور رهبر آمد سر دادندکه همزمان با این شعار دسته دیگری از دانشجویان در سالن فریاد روحانی روحانی حمایتت می کنیم و سلام بر خاتمی درود بر روحانی را فریاد می زدند.
 
دانشجویان برگزار کننده مراسم فریاد "حرف ما یک کلام مقاومت والسلام" و دسته ای دیگر از دانشجویان فریاد "رای ما یک کلام نخست وزیر امام" سر می دادند اما چون سخنران اول این مراسم فریدون عباسی بود به دعوت مجری برنامه وی بالای سن قرار گرفت اما همزمان با حضور وی بالای سن تعدادی از دانشجویان حاضر در سالن فریاد روحانی روحانی حمایتت می کنیم سر دادند اما فریدون عباسی سخنان خود را در جریان همین شعارها به پایان رساند و از دانشجویان به خاطر این شور و هیجان تقدیر کرد.
 
 در پایان سخنان عباسی نیز تعدادی از دانشجویان فریاد بسیجی واقعی همت بود و باکری سر دادند. پس از آن جلیلی به عنوان سخنران اصلی مراسم در جایگاه قرار گرفت که همزمان با شروع سخنرانی وی تعدادی از دانشجویان فریاد سلام بر خاتمی درود بر روحانی  سر داده و در مقابل نیز دانشجویان برگزار کننده مراسم فریاد جلیلی جلیلی حمایتت می کنیم، مرگ بر فتنه گر، مرگ بر اسلام آمریکایی سر دادند البته در جریان سخنرانی جلیلی دانشجویانی که خواستار آزادی زندانیان سیاسی بودند سرود یار دبستانی من را همخوانی کردند.
 
پس از پایان سخنرانی سعید جلیلی دانشجویان یکصدا فریاد حرف ما یک کلام مقاومت وسلام و جلیلی جلیلی حمایتت می کنیم.
 
پیش از پایان مراسم نیز دانشجویان دانشگاه امیر کبیر که نامه ای به مسئولین کشور در زمینه فناوری هسته ای نوشته بودند را توسط یکی از دانشجویان قرائت کردند و همچنین طوماری در حمایت از دستاوردهای هسته ای به امضا رساندند.
 
عکس های پیام ثانی عکاس مهر، امیر پورمند عکاس ایسنا و مهدی مریزاد عکاس فارس از این مراسم را در زیر می بینید.


به تسبیحی که تو دستشه دقت کنید چی یادتون میاد




موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۸
محمد جواد

نظرات  (۲)

۲۸ فروردين ۹۳ ، ۱۶:۴۳ گــــــــلاره
من به این نتیجه خیلی مهم رسیدم که فرهنگ چیز خیلی خوبیه که خیلی ها متاسفانه ازش بی بهره اند
سلام و ادب
کسی که در جشن هسته ای کشور چنین کاری میکنه یعنی زده رو دست اسراییل و امریکا
فقط مونده بود اون نقاشی نتانیابو را هم بگیرند دستشون ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">