بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

بچه پر رو که میگن اینه

دوشنبه, ۲۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۴۳ ب.ظ

دستور جدید نتانیاهو به ارتش علیه ایران

رسانه‌های اسرائیلی از جمله روزنامه هاآرتص امروز دوشنبه گزارش کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و وزیر جنگ وی، موشه یعالون، از ارتش خواسته‌اند که خود را برای آنچه این دو «احتمال جنگ در سال جاری» نامیده‌اند، آماده کند.

به گزارش فارس، جیمی کارتر رئیس جمهوری اسبق آمریکا در گفت‌وگویی با شبکه تلویزیونی آمریکایی «ام.اس.ان بی سی» که روز شنبه منتشر شد، تأکید کرده بود که اسرائیل توان جنگ با ایران را ندارد.

هاآرتص نیز در ادامه این فضاسازی علیه ایران، به نقل از برخی اعضای کنست (پارلمان) نیز نوشت که بودجه‌ای که این رژیم برای جنگ‌افروزی علیه ایران تخصیص داده است، حدود ۲.۸ ملیارد دلار است.

این خبر امروز در بسیاری از رسانه‌های منطقه منعکس شده است.

برخی کارشناسان معتقدند که در سایه مذاکرات هسته‌ای کشورهای مجموعه ۱+۵ با ایران، رژیم صهیونیستی تلاش می‌کند تا با زنده نگاه داشتن فضای جنگ و تهدید، ایران را در مذاکرات جاری، بیش از پیش تحت فشار قرار دهد.

جیمی کارتر همچنین در گفت‌وگوی تلویزیونی روز شنبه گفت: حتی اگر ایران به سلاح هسته ای دست یابد فکر نمی‌کنم حمله به این کشور مناسب باشد.

آقای نتانیابو  ببخشید نتانیاهو مورچه خودش چیه که کله پاچش چی باشه برای شما همون گروه حماس کافیه دیگه جان خودت زر زر نکن.
ما هی هیچی نمیگیم به خاطر اینه میگم بچه اید ها
ا بچه پر رو

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۵
محمد جواد

نظرات  (۲)

سلام
والا چی بگم....

سلام

این بچه پرو رو خیلی بجا و مناسب اومدی

ممنون از مطالب بروزت

التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">