بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

میرزا اسماعیل دولابی

يكشنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۳، ۰۲:۰۳ ق.ظ



موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۴
محمد جواد

نظرات  (۲)

سلام

ممنون که این سخنان ناب و شنیدنی رو به ما هدیه میدین

ولی گذشت و نادید گرفتن هم سخته ها...... البته می دونم که قشنگی هم داره

التماس دعای فراوان

پاسخ:
سلام
خیلی هم سخته.
من خودم تا الان از خیلی ها گذشتم اما بعضی اوقات هرچی سعی میکنی خودت رو راضی کنی که ببخشی نمیشه.
اصلا بعضی ها رو نمیشه بخشید

منم الان دارم همین کار و میکنم

مجبورم با هم اتاقیم مدارا کنم.... بخشش یا نابخشودنی بودن قضیه بمونه واسه اون دنیا....

با خودم فکر میکنم که مدارای من رنگ بخشش به خودش گرفته اما ته دلم چیز دیگه ای میگه

پاسخ:
سلام
امیدوارم که خدا بهتون صیر همراه ایمان بده

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">