بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی + عکس

چهارشنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۱۴ ب.ظ

تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی + عکس

نعیمه اشراقی در یکی از گروه‌های شبکه اجتماعی وایبر که بسیاری از خبرنگاران در آن عضو هستند، یکی از احکام اسلامی را مورد تمسخر قرار داد.

به گزارش نماینده ؛ به نقل از تسنیم، نعیمه اشراقی از فعالان اصلاح‌طلب در یک گروه بیش از ۱۰۰ نفره در شبکه اجتماعی "وایبر" ضمن تمسخر یکی از احکام اسلامی نوشت: حکم پیامبر اسلام بی‌ حکمت نیست، چراکه اگر مردی ۴ زن داشته باشد، هووها می‌توانند باهم پاسور بازی کنند.

نعیمه اشراقی که نوه امام راحل نیز محسوب می‌شود، در مطلبی جداگانه در این شبکه اجتماعی نوشته بود: توهین به پدربزرگم (امام خمینی(ره)) از نظر من جرم نیست!

در این گروه در شبکه اجتماعی وایبر که نعیمه اشراقی در آن عضویت دارد و این مطالب را در آن منتشر کرده است، بیش از ۱۰۰ نفر عضو هستند که اکثریت آنها را خبرنگاران و روزنامه‌نگاران رسانه‌های مختلف تشکیل می‌دهد.

تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی

تمسخر احکام اسلامی توسط نعیمه اشراقی

پیش‌تر نیز مطالبی منسوب به نعیمه اشراقی در شبکه اجتماعی فیس‌بوک منتشر شده بود که حاوی مطالب سخیف و وهن‌آمیز درباره امام راحل و خانواده معظم شهدا بود؛ مطالبی که مورد اعتراض شدید اقشار مختلف مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران قرار گرفت و موجب شد نعیمه اشراقی صفحه خود در این شبکه اجتماعی را تعطیل کند.



حالا ایشون بعد این توهین اومده میگه من قصد توهین نداشتم من کسی نیستم که بخوام به پیامبر توهین کنم.

خانم کمی تا قسمتی ابری محترم  اگر قصد توهین به رسول الله رو نداشتی پس این مزخرفاتی که نوشتی چیه.

اگر حضرت امام (ره)زنده بودن با شما چه رفتاری میکردن.

من برای مسولینی متاسفم که این موضوع رو میبینن و فقط به خاطر این که این خانم ربطی به حضرت امام داره کوتاه میان.

این بار چندمه که این خانم از این رفتارها مرتکب میشن.

بابا مگر پسر نوح هم اولاد پیامبر نبود پس چرا فقط به خاطر نوه امام بودن از تمام خطاهای این خانم میگذرید اگر من یا کسی دیگه این رفتار رو مرتکب میشد شما به همین سادگی از کنارش می گذشتید

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۰
محمد جواد

نظرات  (۱۱)

۲۰ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۱ خادم الشهداء (محسن)
سلام....

وقتی دختر این خانوم میره خارج کشور کم مونده لخت بشه یعنی چی؟ یعنی دشمن رخنه کرده تو این خانواده.....

التماس دعا....

یا حق
پاسخ:
بله
البته از همچین مادری با این طرز تفکر همچون دختری بعید نیست
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۰۰:۱۱ رها پاک سرشت
اللهم العن علی قوم الظالمین
اونایی که به عشــــــقشون نمیرسن
هیچ وقت از تـــــه ِ دلشون خوشبخت نمیشـــــند !
چون یه چیز ِ مهمی رو از دست دادند ...
اونم دلــــــشونه !
همیشه یه خلاءی رو حس میکنند ...
همیشـــه...
"""عشق منم حسین ابن علیست و دیدن کرب وبلای اووووو"""


خوشا به حال کسی که میره اونجا وبرنمیگرده...و همون جا شهیدش میکنن..!!
ما لیاقت نداریم...که این چیزا نصیبمون بشه..

خیلی التماس دعا...التماس دعای زیارت کربلا و شهادت...
یا علی
سلام دوست گرامی
ممنون از حضورتون. لطف کردین
من امسال درگیر مشکلاتی هستم که فرصت حضور و و جوابگوی محبت شما بزرگواران
را به دلیل همین مشکلات پیدا نمی کنم.
انشالله به محض فراغت خدمت خواهم رسید.
پاسخ:
سلام
رسیدن به خیر.
امیدوارم هرچه زودتر گرفتاریاتون حل بشه و در خدمتتون باشیم
بعضی ها  عقل سالمی ندارند
و با این عقلشون احکام رو تاویل میکنند
پاسخ:
بله

واقعا برای این خانم متاسفم

سلام.

من وبلاگ ندارم . چون وقت ندارم مطالبم رو به روز کنم.

التماس دعا

پاسخ:
خوشحال میشم بازم تشریف بیارید
۲۱ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۴۲ منتظرظهورمنجی
سلام.
واقعا جای تاسف داره .درحالیکه این نظام ثمره زحمات امام خمینی رحمه الله علیه  وخون شهداست ؛ ومردم ایران که من فکرمی کنم دردنیا نظیرندارن چراباید نوه بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی به یکباره با حرفهای نسنجیده وبیخود هم پیامبراسلام(ص) روبه مسخره بگیره وهم اهانت به امام راحل این خانم روناراحت نکنه؟؟؟

سلام

 

 

ای کاش امام زنده بود .. ....

پاسخ:
سلام
ای کاش
۲۵ فروردين ۹۳ ، ۱۴:۰۵ مرتضی استاجی
نمیدونم باید به حال اون گریه کنم یا بحال خودمون که نسل خمینی چه شدند یا به حال امام....
با خودم  می گفتم چطور میشه کسی نوه ی امام باشه و از هر ضد انقلابی ای بدتر باشه اون موقع یادم اومد جعفر کذاب  هم فرزند امام معصوم بوده..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">