بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

داعش: گوشتی‌ خوشمزه‌تر از گوشت‌ ترک‌ها نیست

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۴۵ ب.ظ


سرکرده گروه تروریستی داعش با اشاره به اینکه داعش تصمیم گرفته است، قبر سلیمان شاه را در سوریه ویران کند، گفت: در حال حاضر گوشتی دلپذیرتر و خوشمزه تر از گوشت ترک‌ها وجود ندارد!

وَمَکَروا وَمَکَرَ اللَّهُ ۖ وَاللَّهُ خَیرُ الماکِرینَ


از وقتی جنگ داخلی سوریه شروع شد و کشور ترکیه با هر وسیله ای به کمک مخالفان دولت و مردم  سوریه برخواست خیلی از بزرگان کشور ما به اردوغان پیام دادن که

جناب اردوغان آتش این ستیزه جوی و جنگ اگر توبه نکنی گریبان خودتون رو هم میگیره ها اما کجا گوش شنوا تا امروز که این خبر رو خوندم

حالا بازم مسولین کشور ترکیه میخوان دخالت کنن یا نه آدم میشن رو باید نشست و  دید

 «ابوبکر البغدادی» سرکرده گروه تروریستی دولت اسلامی در عراق و شام موسوم به داعش خواستار بیعت فوری رجب طیب اردوغان نخست وزیر ترکیه با خود شد.

به گزارش خبرگزاری یونایتد پرس اینترنشنال، سرکرده گروه تکفیری داعش با تهدید کردن اردوغان، از نخست وزیر ترکیه خواست با استفاده از فرصت پیش آمده با وی بیعت کند.

ابوبکر البغدادی با اشاره به اینکه داعش تصمیم گرفته است، قبر سلیمان شاه (موسس سلسله عثمانی) را در سوریه ویران کند، گفت : در حال حاضر گوشتی دلپذیرتر و خوشمزه تر از گوشت ترک‌ها وجود ندارد!

البغدادی در نواری صوتی که آن را دیشب در پایگاه اینترنتی یوتیوپ با عنوان آگاه کردن غافلان منتشر کرد، افزود: ما تصمیم گرفته‌ایم، قبر سلیمان شاه را ویران کنیم.

البغدادی در ادامه به مناسبت پیرزوی حزب اردوغان در انتخابات شهرداریهای ترکیه که هفته گذشته برگزار شد، گفت: ما از او می خواهیم پیش از دست رفتن فرصت با ما بیعت کند، در غیر این صورت با نیروهای خود به آنها حمله می‌کنیم.

قبر سلطان «سلیمان بن قلتمش» در منطقه "قرقوزاق" نزدیک شهر "رقه" قرار دارد، از مهمترین نمادهای امپراتوری عثمانی است که «رجب طیب اردوغان» نخست وزیر ترکیه و وزیر خارجه او «احمد داود اوغلو»بارها از آن دیدن کرده‌اند.

فعالان هشدار دادند که قبر سلطان سلیمان هم با سرنوشت ده‌ها زیارتگاهی مواجه خواهد شد که عناصر داعش قبلا آنها را پس از نبش قبر منفجر کرده‌اند.

محاظت از این مکان که در فاصله سی کیلومتری مرز ترکیه قرار دارد، بر اساس معاهدات دولت های ترکیه و سوریه در دهه های اخیر به عهده ارتش ترکیه بوده است.

حدود 20 تن از عناصر نیروهای امنیتی ترکیه از این قبر و زیارتگاه اطراف آن که مساحتی بیش از 8 هزار متر مربع دارد، نگهبانی می‌کنند.

از آغاز بحران و جنگ در سوریه، ترکیه به عنوان یکی از مهمترین حامیان گروه‌های مسلح و تروریستی در سوریه بوده است. این کشور علاوه بر ایجاد پایگاه‌هایی برای آموزش و تجهیز تروریستها در مناطق مرزی خود با سوریه، همواره انتقال تروریست‌ها به داخل سوریه و ارسال سلاح و مهمات برای آنان را تسهیل کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۹
محمد جواد

نظرات  (۶)

خدا نابود کنه این کفار را...
سلام آقا محمد خان
عذر خواهی بابت اینکه چند تا کامنت واسم گذاشته بودی اما اصلا شرایط روحیم مساعد جواب دادن نبود ... ببخشید
...
تنها که شدی بیاندیش ...
آغوش خدا هم هنوز باز است...
تنها... برای تو...

در طوفان زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است
منو میهمان نگاهت کن...

امشب ساکنان عرش همه منتظرند تا بهترین آرزو را آمین بگویند

اگر آمدن مولایمان آرزوی همه شیعیان باشد

فردا کنار ماست انشاالله...

یعقوب ترین چشم جهان قسمت ما باد
چون یوسف گمگشته ی ما یوسف زهراست...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">