بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

مهدی جان...

جمعه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۳، ۰۳:۴۱ ب.ظ

مهدی جان...



موکول میکنم گله ی هجر را به بعد...


امروز حال مادرتان روبراه  نیست

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۵
محمد جواد

نظرات  (۴)

روز جمعه
-
-
رو به قبله
-
-
دست به سینه
-
-
بر سر پا
-
-
کمترین هدیه از ما
-
-
یاد مولا:
السلام علیک یا حجت الله فی ارضه
من غزل خوانی چشمان تو را کم دارم
شعر بارانی چشمان تورا کم دارم
سال وماهم همه در حسرت دیدار تو گذشت
فصل مهمانی چشمان تو را کم دارم
شعر من در تب تکرار خودش میسوزد
حس طوفانی چشمان تو را کم دارم
روح یلدایی من در شب تردید شکست
من چراغانی چشمان تو را کم دارم
تا شبی حوصله را فاصله را برچینم
رقص پایانی چشمان تورا کم دارم
یازده پله زمین رفت به سمت ملکوت یک قدم مانده...
زمین شوق تکامل دارد
جان آقام ( عج ) . . .
چشم آلوده کجا دیده دلدار کجا؟
دل سر گشته کجا؟وصف رخ یار کجا؟
قصه عشق کجا،وین سر بیدار کجا؟
مردم کوفه کجا،العجل یار کجا؟
لفظ بی کار(عمل)کجا،منتظر یار کجا؟
اللهـــم عجــل لولیـــک الفـــرج الساعة
پاسخ:
این بیت شعر برای من و شما و خیلی های دیگه فکر کنم کافی باشه.

گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم           گفتا که من هم از تو ترک گناه خواهم
 آجرک الله یا صاحب الزمان (عج) ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">