بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

اسلامی که ما در برابرش قیام کردیم

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۳، ۰۵:۳۹ ب.ظ

سلام

خیلیا میگن ما نمیفهمیم دعوای بین شیعه و وهابیت برای چیه مگه اونا هم مسلمان نیستن.

دوستان عزیز اهل سنت و شیعه هر دو مسلمانن و البته در بین این دو مذهب تفاوتهای هم هست.

اما در بین اهل سنت فرقه ای قریب به200 ساله به وجود اومده که اسمش وهابیته و از فرق ظاله  هستش و یقین با اسلام سرو کاری ندارن همون جور که در بین شیعه فرقه ای ظاله به  اسم بهایت از طرف قدرت های استکباری به وجود آمد که برای تیشه زدن به ریشه  دین بوده.

علمای عزیز کشور ما در سالهای گذشته به صورت های مختلف دست این فرقه ها مخصوصی وهابیت خبیث رو رو کردن ولی کجاست گوشی که بشنود و چشمی که ببیند.

حالا کسانی که میگید چرا شیعه با وهابیت مشکل داره این خبر رو بخونید


 


این دختر عربستانی پس از اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است.


به گزارش قدس آنلاین به نقل از مشرق، این دختر عربستانی که سه ماه پیش به سوریه سفر کرده بود، پس از بازگشت به عربستان و اعطای عنوان قهرمانی جهاد نکاح توسط مفتی های عربستان گفت که کسب این موفقیت را مدیون انرژی بالا و زحمات شبانه روزی و تلاش و همت والای رزمندگان اسلام است عایشه می گوید من برای تقرّب به خداوند، این جهاد را انجام دادم و از خداوند می خواهم که این جهاد را از من قبول بفرماید.

عایشه می گوید من دختری باکره بودم اما به محض ورود به جهاد نکاح توسط چندین نفر دوشیزگی خودم را فدای اسلام کردم و در این مدت مشکل رزمندگان زیادی را حل کردم و اکثر مجاهدانی که با من جهاد داشتند از الجزایر، اتیوپی، چچن و مغرب بودند، هم اکنون هم حامله هستم و من می دانم که این فرزند در آینده یکی از مجاهدان بزرگ راه اسلام خواهد شد.


حالا فهمیدید چرا ما با وهابینت دشمنیم.

به خاطر این که چیزهای رو وارد دین کردن که انسان شرم داره به زبان بیاره.

البته برادران بزرگوار اهل سنت هم در چند سال گذشته پی به ماهیت کثیف این فرقه که داره با آبروی زنان و مردان مسلمان بازی میکنن  بردن و خیلیاشون بلر علیه وهابیت سخنانی گفتن



حالا نظرتون چیه
 
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۱۳
محمد جواد

نظرات  (۱)

تفریح روز طبیعت زیباست؛ به شرطی که حواسمان به همه چیز باشد. تقویم این روزها بجز روز طبیعت واقعه ای دیگر را نیز روایت می کند. سیزده فروردین امسال شب ...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">