بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

آمریکا از اسرائیل خواست بچه خوبی باشد

يكشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

پایگاه اطلاع رسانی شبکه سی بی اس آمریکا (cbsnews) نوشت: آمریکا به اسرائیل فشار می آورد تا به ترور دانشمندان هسته ای ایران پایان دهد.

 

 

سی بی اس نیوز افزود: درحالیکه نتانیاهو برای گفتگو با اوباما در کاخ سفید به واشنگتن می رود، کاملا مشخص است که نقاط اصطکاک و اختلافات زیادی بین اسرائیل و آمریکا وجود دارد.

 

 

 

 

ترور دانشمندان هسته ای ایران، توسط عوامل موساد و با هماهنگی آمریکا صورت گرفته اما کاخ سفید، ادامه این روند را در شرایط کنونی به نفع خود نمی داند

 

 

 

در ادامه این گزارش می خوانیم: آمریکا و اسرائیل متحد یکدیگرند اما رهبران آنها غالبا در جزئیات موضوعات کلیدی با هم اختلاف نظر دارند؛ موضوعاتی چون: مذاکرات صلح اسرائیل با فلسطینی ها، مذاکرات هسته ای آمریکا با ایران، چگونگی برخورد با ناآرامی های سیاسی در مصر، اقدامات ممکن برای محدود کردن جنگ داخلی سوریه و اینکه آیا خاورمیانه، اوباما را به عنوان یک رهبر قوی و با نفوذ می شناسد یا نه؟

 

 

ترور دانشمندان هسته ای ایران، توسط عوامل موساد و با هماهنگی آمریکا صورت گرفته اما کاخ سفید، ادامه این روند را در شرایط کنونی به نفع خود نمی داند.

 

 

تهیه کننده این گزارش، آقای دن راویو (Dan Raviv)، نویسنده سرشناس آمریکایی و صاحب کتاب "جاسوسان در برابر  آرماگدون" است. این کتاب، با موضوع چگونگی دخالت نیروهای رژیم صهیونیستی در امور داخلی ایران و نقش آنها در ترور دانشمندان هسته‌ای در آمریکا منتشر شد. در این کتاب با ارائه جزئیات، نشان داده شده است که چگونه جاسوسان موساد در ایران به فعالیت می‌پردازند. برخی از این گزارش‌ها نشان می‌دهند که چگونه نیروهای موساد با استفاده از گروه‌های قومی مخالف نظام جمهوری اسلامی که در ایران بسر می‌برند، به همکاری می‌پردازند. نیروهای موساد با به خدمت درآوردن این افراد به ترور دانشمندان و افراد سرشناس ایرانی می‌پردازند.

 

 

 

 

دن راویو، نویسنده کتاب "جاسوسان در برابر  آرماگدون"

 

 

 

آقای راویو در ادامه گزارش خود برای سی بی اس نیوز می نویسد: اخیرا، وقتی به دنبال به روز کردن اطلاعات کتابم درباره تاریخ سازمان های اطلاعاتی اسرائیل بودم، منابع نزدیک به آن ها برایم فاش ساختند که این سازمان ها از سوی دولت اوباما تحت فشار قرار گرفته اند تا عملیات های تروریستی داخل ایران را متوقف سازند.

 

 

وی افزوده است: گرچه اسرائیل هرگز به ترورهای خود در داخل ایران اذعان نکرده، سازمان جاسوسی معروف این کشور –موساد- در سال های اخیر، کمپینی تروریستی را برای هدف قرار دادن دانشمندان سرشناس هسته ای ایران به راه انداخته است. اسرائیل با این اقدامات، دو هدف را دنبال می کند: 1- کاهش پیشرفت هسته ای ایران 2- ترساندن ایرانیان تحصیلکرده تا به برنامه هسته ای این کشور نپیوندند.

فکر نکنم اینجا دیگه لازم باشه من چیزی بگم هااااااااا.


فقط ظریف جان دوباره برو بخند باشه عمو جون.


راستی یادت نره دفعه بعد که خواستید برو بچ دور هم جمع بشید برای این که حوصله 5+1مخصوصا کری جانت سر نره یکمم تنقلات با خودت ببر.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۱
محمد جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">