بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

اظهارات تهدیدآمیز جان کری علیه ایران

شنبه, ۱۰ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۵۷ ب.ظ

اظهارات تهدیدآمیز جان کری علیه ایران

جان کری، وزیر خارجه آمریکا بار دیگر از گزینه نظامی علیه ایران سخن گفته است. وی تلویحا ایران را تهدید کرده که آمریکا درصورت شکست مذاکرات هسته ای به این کشور حمله خواهد کرد.

 

به گزارش خبرگزاری رویترز (reuters)، جان کری اظهار داشت: آمریکا این وظیفه را دارد که قبل از درنظر گرفتن گزینه نظامی و جنگ برای وادار کردن تهران به توقف فعالیت های هسته ای، مذاکرات را دنبال کند.

 

 

وی به گروهی از خبرنگاران گفت: ما ابتکار عمل را به دست گرفته و اقدامات و تلاش های خود را به این سمت سوق دادیم که دریابیم آیا قبل از آغاز جنگ و اعمال گزینه نظامی، راه حل مسالمت آمیزی وجود دارد؟

ادامه مطلب رو حتما بخونید

رویترز به همزمانی این تهدیدها با همکاری گسترده دولت جدید ایران با طرف غربی اشاره کرده، می افزاید: ایران در ماه نوامبر به توافق اولیه تاریخی با شش قدرت جهانی -که آمریکا نیز یکی از آن هاست- دست یافت و براساس آن، بخش هایی از فعالیت حساس هسته ای خود را در ازای کاهش نسبی تحریم ها متوقف کرد. باراک اوباما، مانند روسای جمهور قبلی آمریکا گفته همه گزینه ها علیه ایران و برنامه هسته ای این کشور روی میز است.

 

 

در ادامه این گزارش می خوانیم: مقامات رسمی آمریکا مدت هاست چنین تهدیدهایی را مطرح می کنند، اما اظهارات جان کری نشان داد که دولت اوباما به صورت جدی حمله به ایران را درصورت شکست مذاکرات در نظر دارد. وزیرخارجه ایالات متحده به جنگ ویتنام [جنگی که در آن، جان کری یک افسر جوان نیروی دریایی بود و آمریکا جنایات بی سابقه ای را در تاریخ ثبت کرد] اشاره کرده و می گوید: من در تجربه سخت جنگ ویتنام آموخته ام، قبل از اینکه مردم جوان را به جنگ بفرستیم باید دریابیم که آیا جایگزین بهتری وجود دارد یا نه؟

 

 

رویترز نوشت: دولت اوباما تحت فشار قانون گذاران جمهوری خواه قرار دارد که تهدید کرده اند، لایحه تحریم های ایران را مجددا به جریان خواهند انداخت. کاخ سفید هشدار داده، چنین اقدامی می تواند به مذاکرات حساس برای رسیدن به توافق نهایی با ایران لطمه بزند. ایران اتهامات آمریکا و برخی متحدانش مبنی براینکه این کشور به دنبال رسیدن به توانایی ساخت سلاح هسته ای است را انکار می کند.

 

 

مقام معظم رهبری، اخیرا ضمن تاکید بر اینکه "دشمنی آمریکا با ایران و اسلام در مذاکرات اخیر آشکار شد" فرمودند: باید جبهه دشمن را شناخت. نباید لبخند دشمن را جدی گرفت و فریفته آن شد. دشمنان انقلاب امروز نیز با تمام قوا ایستاده و از دشمنی منصرف نشده‌اند.

 

 

 


بله دیگه وقتی قدرتی برای برخورد با این قلدر ها در درون کشور نباشه

 همین میشه که چپ و راست مارو تهدید کنن.

ولی خدای ببینید این توافق چقدر به نفع آمریکاس که داره تهدید میکنه 

در صورت شکست شدنش به هر دلیلی به ایران حمله میکنه.

آخه ظریف بی انصاف مگه به اینا چی دادی تو.


بازم برو بخنده خجالتم نکش باشه!!!!!!!!!!!!!



تماس تلفنی ظرف جان با کری جان:

آقای کری عزیز مگه ما چی گفتیم که شما میخوای به ایران حمله کنی .

عزیز دلم من که اینقدر شما رو دوست دارم چرا دیگه با من اینجور رفتار 

می کنید.

شما که هر کاری گفتید من انجام دادم تا شاد بشید و بخندید اما انگار

 هنوزم جای برای خنده مونده اصلا میخواید منم مثل عطاران شلوارم رو

 برای خنده شما بکشم پایین .

اشکال نداره شما که از خودید.

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۱۰
محمد جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">