بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

خدا یا دوستت دارم

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۲۸ ق.ظ

خدا 

تنها کسی که هیچ گاه تنهایم نگذاشته و نمیگذارد.

کسی که حتی وقتی به او بدی کردم و دلش را شکستم تنهایم نگذاشت.

کسی که و در موقع خوشحالیم خوشحال و در موقع ناراحتیم ،ناراحت.

کسی که حتی در موقع که خلاف امرش رفتار میکردم بازهم میگفت:

 بنده من منتظرت هستم برگرد.

خدایا دوستت دارم.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
محمد جواد

نظرات  (۲)

۰۵ اسفند ۹۲ ، ۰۰:۵۲ یک خبرنگار
سلام ،

خونه ی نو مبارک ... :)

با آرزوی موفقیت برای شما ... 

پاسخ:
سلام خدمت دوست گرامی.
تشکر.
ان شاء الله دل امام زمان رو بتونیم شاد کنیم.
سلام
بسیار عالیست
خانه که چه عرض کنم بارگاه جدیدتون مبارک باشه .
خداوند حفیظ نگهدار شما گرامیان
پاسخ:
سلام
ممنون از لطفتون ولی آدرستون کجاست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">