بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

دو دقیقه با خودت خلوت کن

چهارشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۹۴، ۱۱:۳۹ ب.ظ

این چند وقته همه ملت درگیر ماجرای برجام و اتفاقات منا شدن.


نمیدونم کدوم تلخ تر و سنگین تره اما تا همین حد میدونم که شهدای منا برای چند ساعت زجر کشیدن و از میان ما با عزت پر کشیدن و رفتن اما با توافق و رای آوردن برجام، ما ملت عزتمون رو دو دستی تقدیم به استکبار میکنیم و با رنگ بنفش حاشیه کیک شیرینی، این برد رو بعد از 35 سال برای آمریکا چند برابر شیرین تر میکنیم.


اما تلخ تر از همه اینا کج فهمی و اطلاع نداشتن مردم از اتفاقات اخیره دیشب که برنامه ثریا پخش می شد قسمتی در مورد نظر مردم در باره برجام بود  اما خیلی از هموطنان خوبم وقتی ازشون می پرسیدن به نظر شما در برجامم چیزهای که دادیم و گرفتیم مساویه ؟؟؟؟


جواب میدادن که بله یا برابره یا ما امتیازات بیشتری گرفتیم.


من تعجبم از هموطنام اینه که چرا در مورد چیزی که حتی کوچکترین اطلاعاتی در موردش ندارن نظر میدن.

چرا برای سرنوشت خودشون که گره خورده به یک تصمیم رئیس جمهور این میهن اسلامیه هیچ تحقیقی نمیکن و مطالبه ای از ایشون ندارن.

ملت خوب ایران به قول رئیس جمهور حتی مشکل آب خوردن هم با توافق حل میشه به نظر شما اگر چیزی اینقدر مهم باشه لازم نیست حتی یک ساعت در موردش تحقیق کنیم و وقت بزاریم و فکر کنیم.

امیدوارم بنده اشتباه کرده باشم وبرجام نوید دهنده روزهای خوب و خوش برای همه ما باشه اما از تاریخ که درس هاش برای من و شما عیانه اینچنین برداشتی نمیشه کرد و روزی میرسه که همه تاسف کم کاریمون رو میخوریم.


موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۴/۰۷/۱۵
محمد جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">