بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

خدا کنه!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دوشنبه, ۱۱ اسفند ۱۳۹۳، ۰۶:۲۶ ب.ظ

امروز مطلبی خوندم که شاد شدم اما خدا کنه که حقیقت باشه و رعایت عدالت و انصاف بشه و فقط به خاطر خیلی مسائل چشم پوشی و سهل انگاری نشه.

حالا خبر

سخنگوی دستگاه قضا: حکم «مهدی هاشمی» تا پایان سال اعلام می‌شود

اژه‌ای ادامه داد: در رابطه با این مسئله نیز بعضی موارد تطبیق آن فرق می‌کند یعنی یک مجوزی
صادر شده و محدوده آن مشخص است و می‌بینیم که افراد از آن محدوده تجاوز می‌کنند بنابراین
 قضایا متفاوت است و در این موضوعات نمی‌توان جواب کلی داد.


به گزارش سرویس سیاسی جام نیوز، سخنگوی دستگاه قضا در رابطه با تخریب ساختمان‌های ساخته شده در شهرک زیتون گفت: ابتدا درخصوص برخی از مجوزهایی که صادر می‌شود باید بگویم که بعضی از این مجوزها از طرف دستگاه‌های غیرمسئول صادر می‌شود فرض کنید یک بهیاری می‌آید مجوزی صادر می‌کند و براساس آن‌ها اقداماتی انجام می‌دهد که در این هنگام دستگاه‌های مسئول زیربط شکایت می‌کنند و می‌گویند این افراد حق صادر کردن مجوز را ندارند. 



حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای ادامه داد: در رابطه با این مسئله نیز بعضی موارد تطبیق آن فرق می‌کند یعنی یک مجوزی صادر شده و محدوده آن مشخص است و می‌بینیم که افراد از آن محدوده تجاوز می‌کنند بنابراین قضایا متفاوت است و در این موضوعات نمی‌توان جواب کلی داد. 



وی افزود: اگر قاضی دستور تخریب داده باشد به این دستور اعتراض شده و این دستور به مجمع تجدید نظر می‌رود و اعمال ماده 18 می‌شود که اعاده دادرسی شده، در واقع این پروژه پروسه زمانی را انجام می‌دهد که حتما خلاف نظر دیوان عالی کشور و دیوان عدالت اداری بوده است و باید بگویم که به طور کلی یا مجوز، مجوز نبوده و یا بعدا باطل شده است. 

 

*تا زمانی که حکم مهدی هاشمی اعلام نشده همه حرف‌ها، گمانه زنی است

سخنگوی دستگاه قضا در پاسخ به سوالی مبنی بر این که وکیل مهدی هاشمی بیان کرده که وی قطعاً تبرئه می‌شود، بنابراین با توجه به اتهامات مهدی هاشمی آیا این امکان وجود دارد، ‌گفت: وکلا پول می‌گیرند تا این حرف‌ها را بزنند، تا زمانی که حکمی صادر نشده، هر کس هر چیزی که می‌گوید گمانه‌زنی است و یا اهداف خاصی دارد.

 

وی تاکید کرد: دادگاه رسیدگی به پرونده مهدی هاشمی همچنان در حال بررسی است و حکم وی تا انتهای سال اعلام می‌شود.


آقای اژه ای یه جورای داره بوی تبرئه و ترس برای محکوم کردن میاد پس بهتر اگه این آقا تبرئه شد خیلی از زندانیانی که محک.م هستن آزاد بشن تا عدالت در خصوص همه رعایت بشه و فقط برا بدبخت بیچاره ها نباشه


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۱۱
محمد جواد

نظرات  (۱)

۱۱ اسفند ۹۳ ، ۱۸:۳۲ ❤ ۞ ДtěԲéկ ۞ ❤ ...
:|

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">