بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

پشت صحنه داعش

دوشنبه, ۴ اسفند ۱۳۹۳، ۰۹:۲۵ ب.ظ





پشت صحنه داعش ..

یک ادعای هولناک درباره ویدئوی اخیر داعش/ جنایت در لیبی بود یا قطر؟
به گزارش خبرگزاری اهل بیت(ع) ـ ابنا ـ آژانس بررسی جغرافیایی روسیه (ارویس) با انتشار گزارشی ادعا کرد که ذبح 21 کارگر مصری به دست داعش، در جزیره ای صخره ای در قطر صورت گرفته است نه در لیبی!

بنا بر آنچه امروز رسانه های عراقی منتشر کردند این آژانس اعلام کرد که با تشکیل یک تیم جستجوگر، مکانی که در آن اعدام مصریان صورت گرفت را مورد بررسی ماهواره ای و جغرافیایی قرار داد و به نتایج عجیبی رسید.

نتایجی که تیم این آژانس جغرافیایی روسیه به آنها دست یافت به قرار زیر است:

"در زمانی که اعدام 21 کارگر قبطی صورت گرفت، آسمان در سواحل لیبی آفتابی و صاف بوده است؛ در حالی که در ویدئوی سر بریدن مصریان، هوا ابری همراه با وزش بادی تند بوده است، یعنی دقیقاً همان وضعیت جوی که در آن زمان در سواحل قطر وجود داشت!!

همچنین عکس های ماهواره ای این آژانس از منطقه خاورمیانه نشان می دهد که از چند روز قبل از زمان این اعدام دسته جمعی، گشتی های نظامی قطر، سواحل یکی از جزیره های این کشور را بشدت تحت نظر داشته اند، آنهم با وجود اینکه این جزیره خالی از سکنه بوده، هیچ اهمیتی ندارد.

شکل صخره های کنار دریا و وجود درختان خرما ــ که در فیلم دیده می شود ــ نیز دقیقاً نشانه های همان جزیره حفاظت شده در قطر است".

این گزارش، این دلیل را نیز برای اثبات ادعای خود آورده است: "سواحل کشور لیبی شنی است و صخره و سنگ در آنها بسیار کم است؛ در حالی که مناطق ساحلی کشور قطر از سنگ و صخره تشکیل شده و کمتر شن دیده می شود. بنابراین سازندگان ویدئوی داعش تلاش کرده اند تا با ایجاد تغییرات، ساحل صخره ای جزیره قطری را حتی الامکان شبیه به سواحل شنی لیبی درآورند".

آژانس جغرافیایی روسیه در پایان ادعای دیگری را نیز مطرح نموده و آورده است: "تمام فیلمهایی که اعدامهای هولناک داعش را به تصویر می کشند تاکنون در همین مکان فیلمبرداری شده اند".

شایان ذکر است سیاستهای غیر اصولی کشور قطر در تجهیز و حمایت همه جانبه از گروههای تروریستی و تکفیری از جمله داعش، به صحت این ادعا قوت می بخشد.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۱۲/۰۴
محمد جواد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">