بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

بخون تا بدونی

خبر،داستان،سیاسی،طنز،خلاصه همه چیز

قانون این وب فقط یه چیزه و بس و این قانون دراین بیت شعر زیبا از استاد شهریار خلاصه میشه

شهریارا گو دل از ما مهربانان مشکنید


ورنه قاضی در قضا نامهربانی میکند

پیام های کوتاه

تذکر

جمعه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۳، ۰۹:۰۲ ق.ظ

سلام

امروز صبح که از دعای ندبه برگشتم دیدم یکی از دوستان این جمله زیبا رو از باب تذکر برای من گذاشتن دیدم قشنگه و خیلی درسها میشه ازش گرفت .

گفتم بزارم تا شما دوستان هم ببینید.

راستی دوستان خوب  اگر تذکری برای من دارید لطفا بگید ممنون میشم.

یا حق



ای خدای بزرگ به من کمک کن 


تا وقتی می خواهم 


درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنم,


کمی با کفش های او راه بروم...


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۲۲
محمد جواد

نظرات  (۳)

خــدا که فقـــــط متعلـــــق به آدم های خــــوب نیست

خــدا خــــــدای آدم های خلافـــــکارم هست

و فقــــــط خود خـــــداست که بین بندگانش فرقـــــی نمیــــذاره

او اند لطافت ، اند بخــــشش ، اند بی خیــــال شدن ،

اند چشــــم پوشـــی و رفاقتــــه
پاسخ:
بر منکرش لعنت
به تعبیری دیگر 

" یادم باشد ؛

دلی را نشکنم شاید خانه ی خدا باشد " ... 
سلام
نگفتین کار جدی هست یا نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟
در هر صورت بد نیست این نوشته آموزنده رو براشون بفرستین. محمدآقا دین اسلام دین رافته نه دین خشونت، به همون آدرس برین و ببینین چجور از دین دفاع میکنند، به جای خشم عطوفت بهتر جواب میده، بخدا درست نیست این کار ایشون.
تشکر و پایدار باشید
پاسخ:
سلام
آدرستون رو نداشتم که بیام و براتون کامنت بزارم لطفا آدرس یادتونره

بله کار ایشونه و بنده افتخار میکنم که همچین کسی با من دوست هستن.
درسته دین اسلام دین رفعت و مهربانیه اما با کسانی که از روی نادانی خدا رو انکار میکنن نه اونهای که از روی غضب و خشم مثل ابوجهل به انکار خدا و رسولش بلند میشن.

به این آیه کمی توجه کنید بد نیست أَشِدَّاءُ عَلَى الْکُفَّارِ رُحَماءُ بَیْنَهُمْ

چرا چشماتون رو به حقیقت بستید.
من نه با شما مشکلی دارم نه تا حالا باهاتون بحث کردم اما میبینم که دوست دارید فقط چیزهای از دین رو قبول کنید که به نفعتونه 
تو را به خدا کمی تفکر کنید البته بدون لجاجت و تحریک شدن از جانب کسی مثل طلبه امروزی


ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">